Τα Μεγάλα Δεδομένα στην υπηρεσία του Mobile Marketing
Κάθε εταιρεία διαθέτει πρόσβαση σε δεδομένα που αφορούν τους πελάτες της, τους ανταγωνιστές της, αλλά και της αγοράς. Προκειμένου, όμως, να ξεχωρίσουν και να είναι ανταγωνιστικοί, χρειάζεται να εξάγουν συμπεράσματα από αυτά τα δεδομένα. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται το πεδίο του Big Data Analytics, το οποίο επιχειρεί να εξάγει συμπεράσματα από έναν τεράστιο όγκο ψηφιακών δεδομένων που αφορούν τις αγοραστικές συνήθειες, τις προτιμήσεις και τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών μιας εταιρείας.
Σύμφωνα με το Forbes, οι κύριες περιοχές ενδιαφέροντος των μεγάλων δεδομένων στις επιχειρήσεις αφορούν την αναλυτική καταναλωτών (48%), την επιχειρησιακή έρευνα (21%), τον έλεγχο απάτης (12%), την έρευνα και την ανάπτυξη (10%) και τέλος την αποθήκευση δεδομένων (10%). Ειδικότερα, μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες των μεγάλων δεδομένων έγκειται στη διαμόρφωση της τιμής των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών μιας εταιρείας/επιχείρησης. Για παράδειγμα, ποιο είναι το προφίλ των καταναλωτών που τείνουν να αγοράζουν τη συνδρομή τους σε μία εφαρμογή κινητού (app); Τι ενδιαφέροντα διαθέτουν; Το περιεχόμενο του δικού μας app συγκαταλέγεται στα ενδιαφέροντά τους; Πως μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε την πιθανότητα να αγοράσουν το δικό μας app;
Μία ακόμα ιδιαίτερη σημαντική λειτουργία αποτελεί και το εξατομικευμένο marketing. Γνωρίζουμε, πλέον, ότι η αποστολή ενός μαζικού μηνύματος δεν επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αντίθετα, η εξατομικευμένη μορφή προώθησης έχει καλύτερα αποτελέσματα, καθώς βασίζεται σε μοτίβα που επαναλαμβάνονται από τον χρήστη και του προσφέρουν μία ελκυστική πρόταση. Αυτά τα μοτίβα εξορύσσονται από τα Μεγάλα Δεδομένα και διαμορφώνουν τη στοχευμένη πελατοκεντρική προσέγγιση της εταιρείας.
Πηγή: http://www.e-employ.gr