Open Close

Διαδικασία διαπίστωσης σοβαρών παθήσεων υποψηφίων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Δημοσίευση νέας ΚΥΑ σχετικά με τη διαδικασία διαπίστωσης σοβαρών παθήσεων υποψηφίων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι δημοσιεύθηκε η με αριθμό Φ.153/146145/Α5/20-9-2019 (ΦΕΚ 3557/Β’/2019) Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας που αφορά στην ένταξη νέων παθήσεων στο σχετικό Πίνακα για την εισαγωγή υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Με βάση τα οριζόμενα στην ΚΥΑ, θα συγκροτηθούν εκτάκτως δύο Επταμελείς Επιτροπές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου να δοθεί η  δυνατότητα στους υποψήφιους των νέων παθήσεων με κωδικούς από 65 έως 80, να υποβάλουν αίτηση. Στη συνέχεια, εφόσον αποκτήσουν Πιστοποιητικό Διαπίστωσης της Πάθησης σύμφωνα με το επικαιροποιημένο νομικό πλαίσιο, θα έχουν τη δυνατότητα υποβολής Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020.

ΣΕΠ_2019

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 της με αριθ. Φ.151/17897/Β6 (ΦΕΚ 358/Β’/14-02-2014) (ΑΔΑ: ΒΙΕΒ9-ΕΜΧ) Κοινής Υπουργικής Απόφασης, όπως ισχύει, οι υποψήφιοι θα χρειαστεί να καταθέσουν, εντός τριών ημερών, αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους ή ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή ή ταχυμεταφορά σε μία μόνο από τις Επταμελείς Επιτροπές τα παρακάτω δικαιολογητικά:

α) Αίτηση

β) ιατρικές γνωματεύσεις από Δημόσιο Νοσοκομείο οι οποίες φέρουν σφραγίδα από: i) Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή ii) νόμιμα εκτελούντα χρέη Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή iii) Καθηγητή Πανεπιστημίου ή Αναπληρωτή Καθηγητή και

γ) φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.

Οι ακριβείς προθεσμίες υποβολής των ανωτέρω δικαιολογητικών, θα ανακοινωθούν με νέο Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ αμέσως μετά τη συγκρότηση των δύο Επταμελών Επιτροπών.

Για το ΦΕΚ της νέας ΚΥΑ πατήστε εδώ

Comments are closed.