Open Close

Social Media Training | Course

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019
(Ώρα Διεξαγωγής: 16:00 – 19:00)
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Αμφιθέατρο Γεώργιος Καραμπατζός, Ελ. Βενιζέλου 70, 17671
Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης, διοργανώνει σε συνεργασία με το Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών  και Σταδιοδρομίας του ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ένα σεμινάριο, με θέμα τα ‘’Social Media’’.
Πρόκειται για ένα μάθημα 3 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στα Social Media.
Απευθύνεται:
•    Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
•    Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών – ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
•    Σε νέους επιχειρηματίες/Start Ups που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:
-Social Media & ο κύκλος ζωής τους
-Το ρίσκο και η διαχείριση του
- Ειδική αναφορά με πρακτικές (Overview), στα πιο δημοφιλή Social Media όπως:
Facebook / Twitter / Instagram / LinkedIn / Snapchat / Pinterest
:heavy_check_mark: Το πρόγραμμα είναι δωρεάν.
:heavy_check_mark: Θα δοθεί πιστοποίηση παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.
:heavy_check_mark: Απαραίτητη η προεγγραφή ΕΔΩ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8Uqlw9AYVk3VWLQqBN7zlofYvXD5u4oFp2K5W00h0aBEH6Q/viewform
:heavy_check_mark: Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο κ. Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος  Καθηγητής  επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.

Comments are closed.