Στόχος Επιμόρφωσης
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τα μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα (π.χ. κοινωνικο-συναισθηματικά προβλήματα, προβλήματα προσαρμογής στο σχολείο, δυσκολίες στη μάθηση, κ.ά.) και την εφαρμογή παρεμβάσεων για την επίλυσή τους, αποκτώντας δεξιότητες για την ανάπτυξη ενός θετικού μαθησιακού και ψυχο-εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος αναμένεται οι συμμετέχοντες:
α) να έχουν εξοικειωθεί πλήρως με θέματα που αφορούν τις θεωρητικές προσεγγίσεις και τις αρχές των συμβουλευτικών παρεμβάσεων για τα μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα των παιδιών,
β) να έχουν κατανοήσει θέματα που αφορούν τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών και των εφήβων, τους παράγοντες που συνδέονται με τη σχολική εκπαίδευση και τις δυσκολίες στη μάθηση,
γ) να γνωρίζουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προωθήσουν προληπτικές και υποστηρικτικές δράσεις με τη βοήθεια των γονέων και άλλων ειδικών,
δ) να είναι σε θέση να οργανώνουν και να συντονίζουν δράσεις πρώιμης παρέμβασης και προγράμματα ανάπτυξης κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων με στόχο την πλήρη μορφωτική και ψυχο-κοινωνική ανάπτυξη όλων των παιδιών, και
ε) να αποκτήσουν τις δεξιότητες για την εφαρμογή συμβουλευτικών παρεμβάσεων με στόχο την ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων και τη δημιουργία θετικών προϋποθέσεων για την αντιμετώπιση και ενσωμάτωση των παιδιών με μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε γενικούς και ειδικούς παιδαγωγούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων της εκπαίδευσης που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα μαθησιακά και συμπεριφορικά προβλήματα των παιδιών. Επίσης, απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς κ.α. που συνεργάζονται με παιδιά με μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την αποτελεσματικότερη υποστήριξή τους, μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες συμβουλευτικές παρεμβάσεις και αποτελεσματική συνεργασία με τους γονείς.