Open Close

Πώς θα λειτουργεί η αποστολή e-mail στους γονείς για τις απουσίες των μαθητών

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool, στο πλαίσιο της λειτουργικής αναβάθμισης των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της μείωσης του λειτουργικού κόστους των σχολικών μονάδων, προχωρά στην υλοποίηση της ηλεκτρονικής αποστολής των ειδοποιητηρίων απουσιών των μαθητών στους γονείς/κηδεμόνες αυτών. Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι καθαρά προαιρετική, αξιοποιήσιμη από τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων της χώρας, οι οποίοι είναι οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για τη συλλογή των ηλεκτρονικών διευθύνσεων επικοινωνίας των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών τους, κατόπιν συναίνεσης αυτών.

Σημειώνεται ότι με τον τρόπο αυτό εξοικομείται ένα σημαντικό ποσό που δαπανούσε το δημόσιο για την αποστολή επιστολών προς τους γονείς ταχυδρομικά, για γραφική ύλη, ταχυδρομικά τέλη και φυσικά εξοικονομούνται πολλές εργατοώρες εκπαιδευτικών που ήταν επιφορτισμένοι για την όλη διαδικασία.

Οδηγίες χρήσης της νέας υπηρεσίας

Στον φάκελο του μαθητή, στην καρτέλα «Απουσίες», έχει προστεθεί μία νέα λειτουργικότητα η οποία επιτρέπει στον χρήστη να στείλει με email το σύνολο των απουσιών του μαθητή. Το email στο οποίο γίνεται η αποστολή αντλείται από τα στοιχεία κηδεμόνα που έχουν δηλωθεί στην καρτέλα «Στοιχεία Επικοινωνίας». Όταν δεν έχει δηλωθεί email κηδεμόνα, τότε εμφανίζεται σχετικό μήνυμα με παραπομπή στην αντίστοιχη καρτέλα του μαθητή.

Στην παρακάτω εικόνα εμφανίζεται η λειτουργικότητα στο κάτω μέρος της καρτέλας «Απουσίες».

Νέα_εικόνα_7

Όταν δεν έχει συμπληρωθεί η Προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση του κηδεμόνα ή η Ηλεκτρονική διεύθυνση εργασίας του κηδεμόνα στην καρτέλα «Στοιχεία Επικοινωνίας», τότε εμφανίζεται το μήνυμα όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. Πατώντας τον υπερσύνδεσμο πραγματοποιείται μετάβαση στα στοιχεία επικοινωνίας του μαθητή.

EIKONA_2

Όταν είτε η Προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση του κηδεμόνα, είτε η Ηλεκτρονική διεύθυνση εργασίας του κηδεμόνα είναι συμπληρωμένη (με αυτή τη σειρά), η αποστολή γίνεται επιτυχώς και εμφανίζεται σχετικό μήνυμα:NEI_EIKONA_3

 Το μήνυμα που αποστέλλεται ταυτίζεται στη μορφή με το ειδοποιητήριο απουσιών που έως τώρα εκτύπωναν, υπέγραφαν και έστελναν οι σχολικές μονάδες, όπως αυτό ισχύει.

Ο χρήστης έχει δικαίωμα αποστολής έως 5 e-mails ημερησίως για κάθε μαθητή. Αν υπερβεί το όριο των emails εμφανίζεται σχετικό μήνυμα:EIKONA_4

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να δει πληροφορίες σχετικές με τα τελευταία e-mails που έχει αποστείλει για κάθε μαθητή. Συγκεκριμένα, στον πίνακα «Απεσταλμένα e-mails» εμφανίζονται η ημερομηνία, ο παραλήπτης και ο αριθμός απουσιών που εστάλησαν.

EIKONA_5

Για οποιαδήποτε απορία, καλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης του συστήματος.

Comments are closed.