Η συγκεκριμένη επιμόρφωση κατά πρώτον προσφέρει βαθύτερη κατανόηση εννοιών που συνδέονται με την δεύτερη/ξένη γλώσσα και τη διγλωσσία ως φαινόμενο ατομικό και κοινωνικό, καθώς και της γλωσσικής ανάπτυξης και επεξεργασίας της πρώτης και δεύτερης/ξένης γλώσσας των παιδιών με τυπική ανάπτυξη και στη συνέχεια παιδιών με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία. Κατά δεύτερον, περιγράφονται τα γλωσσικά ελλείμματα των παιδιών με την παραπάνω διαταραχή στον γραπτό λόγο (στις δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής) και παρουσιάζονται πολύ σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα πάνω στην γλωσσική ανάπτυξη παιδιών με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία στην πρώτη και τη δεύτερη/ξένη γλώσσα καθώς και του τρόπου αντιμετώπισης και ενίσχυσης του γραπτού λόγου των παιδιών αυτών. Τέλος, θα γίνουν προτάσεις διδακτικής μεθοδολογίας η οποία μπορεί να ακολουθηθεί από εκπαιδευτικούς και γονείς οι οποίοι ασχολούνται με την διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας σε παιδιά με ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία.
Πληροφορίες-Εγγραφές
Σε ποιους απευθύνεται:
- σε εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών οι οποίοι ενδιαφέρονται να εξοικειωθούν με τρόπους διαχείρισης παιδιών με αναγνωστικές δυσκολίες και δυσλεξία όσον αφορά την πορεία εκμάθησης της δεύτερης/ξένης γλώσσας.
- σε ειδικούς παιδαγωγούς και σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν μία βαθύτερη γνώση πάνω στην ειδική αναγνωστική διαταραχή-δυσλεξία.
- σε λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους και επαγγελματίες που συνεργάζονται με παιδιά με την παραπάνω διαταραχή και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την αποτελεσματικότερη υποστήριξή τους.
- σε γονείς που θέλουν να μάθουν πώς οι ίδιοι μπορούν να λάβουν έναν πιο υποστηρικτικό και καθοδηγητικό ρόλο κατά την μαθησιακή διαδικασία του παιδιού τους.