Οι νέες εκπαιδευτικές ανάγκες απαιτούν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο σύγχρονο εκπαιδευτικό σε όποια βαθμίδα εκπαίδευσης και αν υπηρετεί ή θα υπηρετήσει.
Σκοπός της συγκεκριμένης επιμόρφωσης είναι να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με εκείνες τις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις, ώστε να αναπτύξουν επαρκείς θεωρητικές γνώσεις και δεξιότητες και τεχνικές διδασκαλίας οι οποίες είναι απαραίτητες, με βάση το Φιλοσοφικό, παιδαγωγικό πλαίσιο και τις βασικές θεωρίες μάθησης των Αναλυτικών Προγραμμάτων αλλά έχοντας και μια ολόπλευρη θεώρηση της ψυχοπαιδαγωγικής προσέγγισης που οφείλει να έχει ο εκπαιδευτικός στη σχολική του καθημερινότητα μέσα και έξω από την τάξη.
Στην επιμόρφωση, πέρα από βασικές παιδαγωγικές και διδακτικές έννοιες, θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν και βασικοί άξονες επάνω στους οποίους βασίζεται το δοκίμιο δεξιοτήτων ως μέρος της επερχόμενης διαδικασίας του διαγωνισμού των διορίσιμων εκπαιδευτικών.
Παράλληλα, στους συμμετέχοντες θα δοθεί η δυνατότητα διαδραστικά να αναπτύξουν τους δικούς τους προβληματισμούς και να εντρυφήσουν σε μια αποτελεσματική σύλληψη των ευρύτερων ενοτήτων το πεδίο των δεξιοτήτων μέσα από μια οργανωμένη μεθοδολογία και όπως αυτή ορίζεται και στη σύγχρονη βιβλιογραφία.
Σε ποιους απευθύνεται
Η επιμόρφωση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και των ειδικοτήτων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στο συγκεκριμένο πεδίο, να γνωρίσουν βασικές έννοιες και αρχές από τους κεντρικούς άξονες που θα αναπτυχθούν αλλά και να ενισχύσουν την παιδαγωγική τους προσέγγιση που σχετίζεται με τα εν λόγω πεδία. Παράλληλα, μελλοντικοί υποψήφιοι για το διαγωνισμό διορίσιμων εκπαιδευτικών που θα πραγματοποιηθεί το 2017, θα έχουν την ευκαιρία να καταρτιστούν από μια πεπειραμένη επιμορφώτρια σε βασικές έννοιες και στοιχεία που θα αξιολογηθούν στο συγκεκριμένο διαγωνισμό.