ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
Mathematics Education and Life at Times of Crisis
http://mes9.ece.uth.gr/portal/index.php
Η τρέχουσα οικονομική και η πολιτική κρίση έχει επηρεάσει πολύπλευρα την κοινωνική ζωή, συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι, και ιδιαίτερα τα παιδιά και οι νέοι, έρχονται σε επαφή με τα μαθηματικά. Τα μαθηματικά ενσωματώνονται σε μια ποικιλία από θεσμικές εκφάνσεις, όπως η οικογένεια, το σχολείο, το φροντιστήριο ή ο χώρος εργασίας, ενώ ταυτόχρονα συνδέονται με την κουλτούρα και τον πολιτισμό. Οι κοινωνικές και οι πολιτισμικές διαφορές, η παγκόσμια μετανάστευση, το προσφυγικό ζήτημα, η άνιση κατανομή του πλούτου, η φτώχεια, η ανεργία και η υποαπασχόληση, αλλά και η περιβαλλοντική καταστροφή, παράλληλα με τις αυξημένες πιέσεις για τεχνολογικά επαρκείς κοινωνικές υποδομές δημιουργούν μια κρίσιμη και επισφαλή πραγματικότητα που δεν μπορεί να αγνοηθεί στο πλαίσιο της σύγχρονης μαθηματικής εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα η κρίση έχει τις πιο σοβαρές επιπτώσεις της όταν συναρτάται με το φύλο και τη σεξουαλικότητα,, τη «φυλή» και την εθνικότητα, την «ικανότητα», την κοινωνική τάξη, και τη βιωσιμότητα. Μέσα σ’ αυτές τις περίπλοκες, σύνθετες και αβέβαιες κοινωνικές συνθήκες, είναι σημαντικό να διερευνήσουμε τη συνάρθρωση της μαθηματικής εκπαίδευσης με την καθημερινή κοινωνική ζωή και την κρίση προκειμένου να στοχαστούμε κριτικά α) τις επιπτώσεις της κοινωνικοοικονομικής κρίσης για τα μαθηματικά και την μαθηματική εκπαίδευση και β) τις δυνατότητες που παρέχει η έρευνα για τη μαθηματική εκπαίδευση για την κατανόηση της κρίσης στο σημερινό νεοφιλελεύθερο κοινωνικό πλαίσιο.
Η διεθνής κοινότητα Mathematics Education and Society (MES) και το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνουν το 9ο Διεθνές Συνέδριο Mathematics Education and Society (MES9) που θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 12 Απριλίου 2017 στο ξενοδοχείο Valis Resort στην Αγριά Βόλου. Στο συνέδριο θα συμμετέχουν επιστήμονες από 29 χώρες του κόσμου και θα παρουσιαστούν 4 προσκεκλημένες ομιλίες (plenary papers), 3 ανοιχτές ομιλίες, 62 research papers, 18 projects, 9 symposia, 6 posters, τα οποία θα αφορούν και θα εγείρουν προβληματισμούς για την κοινωνικές, πολιτικές και ηθικές διαστάσεις της μαθηματικής εκπαίδευσης και της έρευνας για την μαθηματικής εκπαίδευση.
Εγγραφές θα γίνονται καθημερινά κατά τις μέρες διεξαγωγής στον τόπο του συνεδρίου. Υπάρχει η δυνατότητα ημερήσιας εγγραφής. Για ειδικές πληροφορίες επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου στο mes9@uth.gr
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου δείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου http://mes9.ece.uth.gr/portal/index.php
Tο Πρόγραμμα Εργασιών του Διεθνούς Συνεδρίου σε μορφή PDF