Open Close

Αναστάτωση στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

Ρεπορτάζ: xenesglosses.eu

Ένας από τους βασικούς στόχους της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, όπως αποκάλυψε ο υπουργός Παιδείας σε συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ, είναι η απογυμνασιοποίηση του Δημοτικού Σχολείου και όπως αναφέρει δημοσίευμα της “Αυγής” και της “Ημερησίας” και η ενίσχυση της συναισθηματικής και παιδαγωγικής σχέσης δασκάλου και παιδιού.

Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει την αναστάτωση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που τα τελευταία χρόνια στηρίζουν ως μόνιμοι και αναπληρωτές τα περισσότερα από 1.000 σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα. Άραγε, ο υπουργός ελέω και της μείωσης των πιστώσεων του ΕΣΠΑ, που όπως αποκάλυψε ο Θεοδόσης Πελεγρίνης στο MEGA, εξαντλείται ετοιμάζεται για έναν τύπο σχολείου το Ολοήμερο που θα εξοβελίζει τις ειδικότητες;

Φέτος είχαμε περισσότερες από 3.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, που σε πολλές περιπτώσεις , όπως έχει αναφέρει ο υπουργός πλεονάζουν και για το λόγο αυτό την επόμενη χρονιά θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε οι κοινές ειδικότητες της Α/θμια με τη Β/θμια να καλύπτουν πλήρως το ωράριό τους στα σχολεία των δυο βαθμίδων.

Τα όποια σχέδια υπάρχουν για τον έναν τύπο σχολείου και ενδεχομένως για τον εξοβελισμό των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων θα προσκρούσουν στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ στο οποίο ορίζεται ως στόχος η ενίσχυση και η αύξηση των σχολείων ΕΑΕΠ. Αν το Υπουργείο προχωρήσει στην αποδυνάμωσει των ΕΑΕΠ αυτό πιθανόν να επισύρει κυρώσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση εκτός αν βρεθεί ένας άλλος τρόπος για να παρακάμψουν και να υπερπιδήσουν το εμπόδιο ΕΣΠΑ.

Θυμίζουμε ότι και η Τράπεζα Θεμάτων χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ, δεν καταργήθηκε αλλά λειτουργεί ως συμπληρωματικό εργαλείο, φυσικά δεν είχε τη θέση που της είχε επιφυλάξει η προηγούμενη πολιτική ηγεσία.

http://xenesglosses.eu

Comments are closed.