Open Close

Αυτά συμβαίνουν στο χώρο της Εκπαίδευσης ενώ δήθεν κάνουν διάλογο!

Η σύγχυση «αριστεροφροσύνης» των μεταλλαγμένων ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ οδηγεί σε πλήρη απαξίωση την εκπαίδευση. Αν δεν είσαι ΣΥΡΙΖΑ ή της αντίληψης ΣΥΡΙΖΑ δεν συμμετέχεις στο διάλογο..
-Η περίφημη επιτροπή «σοφών» του κου Φίλη στερείται παντελώς αντιπροσωπευτικότητας και πολυσυλλεκτικότητας. Δεν ζητήθηκε καμία πρόταση και δεν συμμετέχει κανείς εκπρόσωπος από τα κόμματα, αλλά και από άλλους θεσμικούς, εκπαιδευτικούς, παραγωγικούς και επιστημονικούς φορείς.
-Η θεματολογία του διαλόγου είναι σε σημαντικό βαθμό άσχετη με τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης, δεν στηρίζεται σε επιστημονικά δεδομένα και έχει καθοριστεί με βάση τις ιδεοληψίες των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ.
-Ο τρόπος διεξαγωγής του διαλόγου είναι απαράδεκτος και ουσιαστικά προσχηματικός. Ακόμη και η ηλεκτρονική κατάθεση προτάσεων παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα, αποτρέπει κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχει και περνάει από ιδεολογικό και πολιτικό έλεγχο.
-Ο πολυδιαφημιζόμενος ανοικτός διάλογος, μετά το πρώτο φιάσκο, μετατράπηκε σε διάλογο κατόπιν προσκλήσεως. Καμία θεσμικότητα, καμία σοβαρότητα. Όλα στο πόδι.
-Συμπέρασμα αν δεν είσαι ΣΥΡΙΖΑ ή της αντίληψης ΣΥΡΙΖΑ δεν συμμετέχεις στο διάλογο..
-Μάλιστα για να δείξουν ότι δήθεν «ακούνε και την κοινωνία» διαρρέουν στα Μέσα Ενημέρωσης ότι συζητούν προτάσεις χωρίς να γίνεται γνωστό από πού προκύπτουν και ποια εκπαιδευτικά κριτήρια εξυπηρετούν αυτές, όπως πχ μείωση των ωρών διδασκαλίας στο Δημοτικό, μετατροπή των περισσοτέρων ΤΕΙ σε επαγγελματικές σχολές, κατάργηση του Ανοικτού Πανεπιστημίου, διήμερη εορτή της Τσικνοπέμπτης και άλλα πολλά τραγελαφικά.
-Την ίδια στιγμή στο κομματικό έντυπο ΑΥΓΗ, στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτές καταθέτουν προτάσεις για την επιβολή διδάκτρων στη δημόσια εκπαίδευση και με αυτόν τον τρόπο την ισοπεδώνουν.
-Η δημαγωγία και το ψέμα κορυφώνεται «πουλώντας ελπίδες» 20.000 προσλήψεων εκπαιδευτικών στο μέλλον , ενώ την ίδια ώρα έχουν υπογράψει ολοκληρωτική αναστολή προσλήψεων για όλο το 2016.
-Κι ενώ μιλούν για καλόπιστο διάλογο, ταυτόχρονα μέσα από διάφορα νομοθετήματα και Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου επιλέγουν να ελέγξουν την διοίκηση της εκπαίδευσης και να «τιμωρήσουν» τους εκπαιδευτικούς που έχουν σπουδές, προσόντα αλλά και εμπειρία διοίκησης.
-Και στην Παιδεία επιβεβαιώνουν την πολιτική λογική των «Κομματικών κομισάριων», όπως την ανέπτυξε ο «γερασμένος πολιτικά» γραμματέας της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ. Διπλασιάζουν τον αριθμό των εκπαιδευτικών που υπηρετούν ως μετακλητοί συνεργάτες Υπουργών και Βουλευτών και αποφασίζουν την προκλητική αύξηση των επιδομάτων τους.
Πηγή: dictyo.gr
 

Comments are closed.