Διήμερο Εξειδικευμένο Workshop
20 – 21 Φεβρουαρίου 2016 | Θεσσαλονίκη
Ο τομέας Δια Βίου Εκπαίδευσης και το ΚΔΒΜ της Employ, ως πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και αδειοδοτημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (Α.Π.7459/2014), υλοποιεί το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Γραμματεία Διοίκησης σε Εκπαιδευτικούς Φορείς & Οργανισμούς» προκειμένου να ενημερώσει και να καταρτίσει τους συμμετέχοντες εξειδικευμένα σε ένα πρακτικό πεδίο εφαρμογής της Διοίκησης και του Management προσανατολισμένο προς τον χώρο της διοίκησης της εκπαίδευσης.
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η ουσιαστική εκπαίδευση και εξοικείωση Γραμματέων σε θέματα γραμματειακής υποστήριξης. Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν στην προετοιμασία, στον συντονισμό, στην παρακολούθηση και υλοποίηση των προγραμμάτων του προϊσταμένου, στην ανάπτυξη ικανοτήτων διοίκησης και οργάνωσης της επιχείρησης, στην αποτελεσματική ανάληψη πρωτοβουλιών και τέλος, στη συμμετοχή στην επίλυση προβλημάτων.
Παράλληλα, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην μετάδοση και καλλιέργεια γνώσεων και δεξιοτήτων που αφορούν τη γραμματειακή υποστήριξη εκπαιδευτικών φορέων και οργανισμών και απευθύνονται σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό δυνητικών εργοδοτών από διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες και είδη εκπαιδευτικών επιχειρήσεων.
Απώτερος στόχος είναι να δοθεί και μια ευρύτερη προσέγγιση και σε δεδομένα που σχετίζονται και με επιμέρους soft skills που αποτελούν περιζήτητο προσόν στη σύγχρονη αγορά εργασίας βάση σχετικών ερευνών.
Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε Personal Assistants – Γραμματείς διευθυντών, στελέχη επιχειρήσεων, στελέχη δημοσίων φορέων, επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, απόφοιτους ιδιωτικών ή δημοσίων ΙΕΚ, απόφοιτους Πανεπιστημίων & ΤΕΙ για διεύρυνση των οριζόντων τους, απόφοιτους Λυκείων, άνεργους, φοιτητές και γενικότερα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να εφοδιαστούν με δεξιότητες και γνώσεις αναγκαίες για τη λειτουργία οποιουδήποτε μεγέθους επιχείρησης και οργανισμού.
- Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την αναλυτική ανακοίνωση
- Δείτε όλα τα προγράμματα της EMPLOY εδώ