Open Close

Υποσχέσεις Ν. Φίλη στους υπαλλήλους του υπουργείου Παιδείας

 O υπουργός άκουσε με προσοχή τα προβλήματα και τα αιτήματά μας, δεσμεύτηκε να τα εξετάσει και να έχουμε ένα συνεχή και καλόπιστο διάλογο, για την επίλυση τους.

Αυτό ανακοίνωσε η  Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων του υπουργείου Παιδείας  (ΠΟΣΥΠ), μετά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό  Παιδείας Νίκο Φίλη, παρουσία του Γ. Γραμματέα κου Χασάπη και του συνεργάτη του υπουργού κ. Κατσαρού.

Η ΠΟΣΥΠ τονίζει πως  η  60λεπτη συνάντηση    διεξήχθη σε καλό κλίμα,.

Η Π.Ο.Σ.Υ.Π. παρέδωσε στον υπουργό  υπόμνημα, τον ενημέρωσε αναλυτικά για τα διαχρονικά προβλήματα της Διοίκησης της Εκπαίδευσης και του παρουσίασε τις θέσεις και τις προτάσεις της.

Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην έλλειψη Οργανισμού για τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εκπαίδευσης καθώς και στα προβλήματα του Οργανισμού της Κεντρικής Υπηρεσίας και των εποπτευόμενων φορέων του ΥΠ.Π.Ε.Θ. που είναι μέλη της ΠΟΣΥΠ.

Επισήμανε την έλλειψη προσωπικού σε όλες τις  Υπηρεσίες  της Διοίκησης,  ζήτησε από τον Υπουργό την στελέχωση τους και την άμεση ικανοποίηση όλων των αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών σε θέσεις διοίκησης, που εκκρεμούν εδώ και 2 χρόνια.

Δήλωσε την κάθετη αντίθεση της Ομοσπονδίας  στις αποσπάσεις εκπαιδευτικών στις Υπηρεσίες Εκπαίδευσης και ζήτησε να δοθεί τέλος στο πελατειακό κράτος.

Ενημέρωσε τον υπουργό για την προσφυγή της ΠΟΣΥΠ στο Συμβούλιο της Επικρατείαςκατά της τοποθέτησης αποσπασμένων εκπαιδευτικών ως Διευθυντών στις Διευθύνσεις Σπουδών του υπουργείου και ζήτησε οι θέσεις αυτές να  καλυφθούν από μόνιμους διοικητικούς υπαλλήλους.

Ζήτησε να εξεταστεί και να δοθεί λύση στην εμπλοκή των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης στην χορήγηση της Ελληνικής Ιθαγένειας, όπου το πρόβλημα σε κάποιες Περιφερειακές Διευθύνσεις είναι τεράστιο, στην Αττική δε, είναι μη διαχειρίσιμο.

Τέλος έθεσε τα θέματα στέγασης και καθαριότητας των Περιφερειακών Υπηρεσιών και πρότεινε να τους δοθούν αυτόνομοι Προϋπολογισμοί για την κάλυψη των πάγιων λειτουργικών αναγκών τους.

πηγή esos.gr

Comments are closed.