Open Close

Πολυνομοσχέδιο: Οι εκπαιδευτικοί αναμένουν μια σοβαρή εξέταση των 6050 σχολίων της διαβούλευσης

H Δημόσια διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» έλαβε τέλος μετις ευχαριστίες του υπουργού στους πολίτες που συμμετείχαν σε αυτή.

Τα σχόλια που υποβλήθηκαν ήταν 6050 εκ των οποίων τα 3.528 στο άρθρο 47 . Μπορείτε να δείτε όλα τα σχόλια αναλυτικά εδώ

“Ήδη επεξεργαζόμαστε τα σχόλια αυτά, τα οποία θα λάβουμε σοβαρά υπ’ όψη στη διαμόρφωση της τελικής μορφής του σχεδίου νόμου” ήταν τα λόγια του Υπουργού Αριστείδη Μπαλτά .

‘Ομως ποια είναι η διαδικασία που ακολουθήθηκε σε παλιότερα σχέδια νόμου ώστε να αξιολογηθούν τα σχόλια και  τελικά να διαμορφώσουν το σχέδιο νόμου; Υπάρχει κάποιο μεθοδολογικό εργαλείο αξιολόγησης των σχολίων; Aν ναι ποιο είναι αυτό; Eίναι απαραίτητη η ύπαρξη ενός μεθοδολογικού εργαλείου;

Ο θεσμός της διαβούλευσης σχεδίων νόμων ισχύει από τον Ιούλιο του 2010 από τότε όλα τα νομοσχέδια υποβάλλονται στην κρίση των πολιτών, ώστε αυτοί να μπορούν να εκφράζουν τη γνώμη τους επ’ αυτών και να κάνουν προτάσεις. Σύμφωνα με το άρθρο 85 παρ. 3 εδ. β΄ του Κανονισμού της Βουλής[1] (όπως τροποποιήθηκε στις 16-7-2010):

«Τα νομοσχέδια συνοδεύονται, επίσης, υποχρεωτικά, από έκθεση αξιολόγησης των συνεπειών της ρύθμισης και από έκθεση επί της δημόσιας διαβούλευσης που έχει προηγηθεί της κατάθεσής τους» .

Μία έκθεση της διαβούλευσης( δηλαδή η επεξεργασία των σχολίων) για το σχέδιο παλιότερου σχεδίου νόμου: “ Πρώτα ο μαθητής»- «Πρώτα η Σχολική μονάδα» Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο μπορεί να δείτε εδώ http://www.opengov.gr/ypepth/wp-content/uploads/downloads/2011/06/domes_diavoulefsi.pdf.

Διαβάστε όλο το άρθρο στο fresheducation.gr

Comments are closed.