A. Εξελίσσεται ήδη μια μεγάλη προσπάθεια καταγραφής των προβλημάτων και προγραμματισμού της θεραπείας τους, ενώ θα συνεξεταστούν οι προτάσεις όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
B. Αναφορικά με την καταγραφή των μαθητών με αναπηρία που ήδη φοιτούν στις υπάρχουσες δομές εκπαίδευσης (ειδικής ή / και γενικής αγωγής), η αδυναμία αντικειμενικής καταγραφής συνιστά μείζον πρόβλημα, καθώς το υπουργείο Παιδείας δεν διαθέτει ακριβή στοιχεία.
Τα παραπάνω τονίζει σε γραπτή απάντηση ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, η οποία διαβιβάστηκε στη Βουλή ,ύστερα από σχετική ερώτηση του Βουλευτή Γ. Δημαρά, ενώ σημειώνει ότι «Για την αντιμετώπιση του προβλήματος το υπουργείο Παιδείας υλοποιεί σχετικό έργο συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΚΤ και το ελληνικό δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ με τίτλο “Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ηλικίας 4-25 ετών και η αξιοποίηση του στην εκπαιδευτική διαδικασία-Οριζόντια Πράξη”, με ανάδοχο, κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού, ιδιωτική εταιρεία , το οποίο αναμένεται σύντομα να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε λειτουργία από την επόμενη σχολική χρονιά».
Πηγή esos.gr