Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση της δράσης των σχολικών μονάδων
Στο πολυνομοσχέδιο στο άρθρο 32 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ Α΄ 71) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ο Σύλλογος Διδασκόντων, λαμβάνοντας υπόψη του τις απόψεις του Σχολικού Συμβουλίου, σχεδιάζει τον προγραμματισμό του ετήσιου σχολικού έργου και τον υποβάλλει στους σχολικούς συμβούλους, οι οποίοι υποχρεούνται να διατυπώσουν αιτιολογημένη γνώμη επ’ αυτού. Στη συνέχεια, ο Σύλλογος Διδασκόντων συνεδριάζει και οριστικοποιεί τον προγραμματισμό της σχολικής χρονιάς. O Σύλλογος Διδασκόντων, σε τακτικές συνεδριάσεις στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, συζητά διεξοδικά επί της πορείας του αρχικού προγραμματισμού και προβαίνει στις απαιτούμενες διορθωτικές κινήσεις. Παράλληλα, όπου είναι εφικτό, δημιουργούνται ομάδες εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα, με στόχο τον από κοινού σχεδιασμό και την ανατροφοδότηση σε συνεργασία με τους αρμόδιους σχολικούς συμβούλους.
Στο πολυνομοσχέδιο στο ΑΡΘΡΟ 46 για την ΑΔΙΠΠΔΕ αναφέρονται:
– η ΑΔΙΠΠΔΕ διατηρείται, όπως και βασικές διατάξεις του 4142. Η ύπαρξη ανεξάρτητης αξιολογικής αρχής παραμένει.
– Διατηρούνται πολλά κρίσιμα σημεία της ΑΔΙΠΠΔΕ:
” Η Αρχή αξιολογεί την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου (2αα άρθ.1 ), ” Παρακολουθεί, μελετά και αξιολογεί την εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (3αα άρθρο1), “Διαμορφώνει, οργανώνει, εξειδικεύει, τυποποιεί και δημοσιοποιεί εκ των προτέρων τις διαδικασίες αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και τα σχετικά κριτήρια και δείκτες στο πλαίσιο, ιδίως, αντίστοιχων διεθνών προτύπων..”(3αα άρθρο1), ” Αναπτύσσει ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης και βάση δεδομένων της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου” (3ββ), “διεξάγει μελέτες και έρευνες σχετικές με την αποστολή της ή αναθέτει τη διεξαγωγή της σε άλλους φορείς…. συμμετέχει σε διεθνή δίκτυα, φορείς και οργανισμούς”. (να και ο ΟΟΣΑ στη μέση)!!!
-Αλλάζει μόνο η σύνδεση της Ανεξάρτητης Αρχής με το Π.Δ. και την ποσοτική εξωτερική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου.
dictyo.g
: