Open Close

ΠΕΚΑΠ: τμήματα Πληροφορικής που πρέπει να ενταχθούν στην 3η Ομάδα Προσανατολισμού

Ενόψει της υπουργικής απόφασης που αναμένεται να εκδοθεί μέχρι τα τέλη Μαΐου με την οποία θα καταταχθούν τα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ στα αντίστοιχα Επιστημονικά Πεδία όπως ορίζονται στο νέο εξεταστικό σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το έτος 2015-2016, η ΠΕΚΑΠ καταθέτει και δημόσια την πρότασή της σχετικά με τα Τμήματα Πληροφορικής, που θα πρέπει να καταταχθούν στην 3η Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Σύμφωνα με την τελευταία προκήρυξη 3Π/2008 του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 516/08-10-2008) για τους εκπαιδευτικούς, το Παράρτημα του ΑΣΕΠ για την απόδειξη γνώσης Χειρισμού Η/Υ στο Δημόσιο Τομέα και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών των ΑΕΙ διαφαίνεται πως τα Τμήματα Πληροφορικής είναι εβδομήντα πέντε (75) συνολικά και τα οποία φαίνονται στον παρακάτω πίνακα. Εφόσον ισχύουν οι απόψεις που έχουν διατυπωθεί από επίσημα χείλη μελών της Ομάδας Εργασίας για την αναθεώρηση του εξεταστικού συστήματος, ότι «από τη 2η Ομάδα (Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών) οι υποψήφιοι μπορούν να μπουν σε τμήματα Πληροφορικής που βρίσκονται σε Πολυτεχνεία και από την 3η Ομάδα μπαίνουν σε Τμήματα Πληροφορικής που ανήκουν σε Πανεπιστήμια», τις θεωρούμε άδικες και χωρίς επιστημονικό έρεισμα.  Η ΠΕΚΑΠ θεωρεί ότι όλα τα Τμήματα Πληροφορικής και τα συναφή τους πρέπει να καταταχθούν στην 3η Ομάδα Προσανατολισμού. Αν οι ιθύνοντες σε αυτό το μεταβατικό σύστημα και υπό την πίεση του χρόνου δε θέλουν, εσφαλμένα, να «σπάσουν», όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται, τις Σχολές του Πολυτεχνείου, τότε θα πρέπει τουλάχιστον να είναι κοινές και στις δύο Ομάδες (2η και 3η).

Η ΠΕΚΑΠ θα συνεχίσει με υπευθυνότητα και σοβαρότητα τις τεκμηριωμένες παρεμβάσεις της στους φορείς της Εκπαίδευσης, ώστε το νέο εξεταστικό σύστημα να λειτουργήσει υπέρ των μαθητών, της αναβάθμισης της Παιδείας και της προόδου της Κοινωνίας, μακριά πάντα από συντεχνιακές αντιλήψεις, συντηρητικές απόψεις και οικονομικά συμφέροντα.

Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ

sxoles pliroforikis

Comments are closed.