Το Υπουργείο Παιδείας το προσεχές διάστημα θα ανακοινώσει το νέο τρόπο επιλογής των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων. Ως τώρα το κυρίαρχο ζήτημα στη συζήτηση που έχει ανοίξει είναι η συμμετοχή του Συλλόγου Διδασκόντων στην επιλογή του Διευθυντή.
Προβλήματα όμως σχετικά με την επιλογή που έχουν απασχολήσει την εκπαιδευτική κοινότητα στο παρελθόν και αναζητούν ακόμη λύση, ενδεικτικά είναι και τα εξής;
- Η μοριοδότηση των Διδασκαλείων από τη στιγμή που έχει πάψει η λειτουργία τους δεν κάνει τον ανταγωνισμό ισότιμο, εφόσον πολλοί εκπαιδευτικοί δεν είχαν την ευκαιρία να φοιτήσουν σε αυτά τα τελευταία χρόνια.
- Επιπλέον, αν αναλογιστούμε ότι είναι μια μοριοδότηση που αφορά σχεδόν αποκλειστικά τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70, τότε οι υποψήφιοι Διευθυντές άλλων ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια υστερούν, γιατί δεν είχαν ποτέ το δικαίωμα να φοιτήσουν σε Διδασκαλείο. Αν μάλιστα μια τέτοια ειδικότητα είναι εκπαιδευτικός Αγγλικών και δε γνωρίζει άλλη ξένη γλώσσα, χάνει και τη σχετική μοριοδότηση, λόγω πτυχίου διορισμού.
- Δεν αναγνωρίζεται η επάρκεια και άρα η μοριοδότηση σε αντικείμενα, όπως ΤΠΕ Α και Β επίπεδο, σε συναδέλφους που δεν έχουν αυτή τη πιστοποίηση όμως έχουν πιστοποιήσεις ισοδύναμες ή και καλύτερες. Το παρακάτω σχόλιο συναδέλφου στο www.freshedugation.grδείχνει την αδικία που συντελείται.
Είμαι καθηγητής Μαθηματικών με πιστοποίηση από τα ΕΚΕΠΙΣ στον Τομέα της Πληροφορικής. Έχω αποδεδειγμένη διδακτική εμπειρία στο μάθημα Πληροφορικής σε σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιπλέον ήμουν Επιμορφωτής στο πρόγραμμα «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» του ΥΠ.Ε.Π.Θ. Με όλα τα προαναφερόμενα, διερωτώμαι, δεν έχω επάρκεια;
Δείτε όλο το άρθρο στο fresheducation.gr