Ο Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διδάσκει το μάθημα του γνωστικού αντικειμένου που είναι ταυτόσημο ή συναφές με την ειδικότητά του και υλοποιεί τους στόχους των αναλυτικών προγραμμάτων των συγκεκριμένων μαθημάτων, αλλά και τους στόχους της εκπαίδευσης, όπως τους θέτει το υπουργείο Παιδείας. Συγκεκριμένα, κατανέμει την ύλη που οφείλει να διδάξει στο σχολικό έτος ή στο τρίμηνο σε διδακτικές ενότητες, σύμφωνα με το αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.
Ο μεγαλύτερος αριθμός καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απασχολείται στην περιφέρεια της Αττικής (34,7%), ενώ ακολουθούν η Κεντρική Μακεδονία (17,8%) και η Θεσσαλία (7,9%). Παρατηρούμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι συγκεντρωμένο στα μεγάλα αστικά κέντρα όπου βρίσκεται και το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.
Το βασικό ερώτημα όμως, που αφορά το μέλλον, είναι το πώς αναμένεται να μεταβληθεί η απασχόληση στους δασκάλους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ελληνική οικονομία μέχρι το 2020.
Απάντηση στο ερώτημα αυτό δίνει μια μεθοδολογία, μέσω της οποίας αναπτύσσεται ένα νέο μοντέλο για την ελληνική οικονομία. Το μοντέλο αυτό παρέχει εκτιμήσεις για τα βασικά μεγέθη της ελληνικής οικονομίας, μέχρι το 2020, για τρία σενάρια: ένα βασικό, ένα αισιόδοξο και ένα απαισιόδοξο. Τα αποτελέσματα του μοντέλου αυτού σε συνδυασμό με τη χρήση Πινάκων Εισροών-Εκροών αποτελούν τη βάση για την πρόβλεψη της απασχόλησης στην ελληνική αγορά εργασίας μέχρι το 2020. Πρέπει να σημειωθεί ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί ξανά στο παρελθόν αντίστοιχου βάθους ανάλυση για την ελληνική αγορά εργασίας.
Συνέχεια του άρθρου: http://www.startup.gr/