Open Close

Τα ναι και τα όχι της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στα αιτήματα των δασκάλων και νηπιαγωγών

 Η Διδασκαλική Ομοσπονδία, σε ανακοίνωσε που εξέδωσε σχετικά με τα αποτελέσματα της συνάντησης με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας αναφέρει ότι δεν υπήρξε καμία θετική απάντηση σε κανένα από τα παρακάτω ζητήματα:

Α. Στο θέμα των δαπανών για την Παιδεία αλλά και της αποκατάστασης των περικοπών των μνημονιακών νόμων στις αποδοχές των εκπαιδευτικών (εν ενεργεία και συνταξιούχων).

Β. Στο αίτημα για ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη έπειτα από την κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης (όταν συμβεί).

Γ. Στο αίτημα για άμεση πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών (παρά το γεγονός ότι ένα μήνα πριν μιλούσαν για 7000 μόνιμους διορισμούς!!) για την κάλυψη των χιλιάδων κενών στην εκπαίδευση (σύμφωνα με την πρόταση που έχει ήδη καταθέσει η Δ.Ο.Ε. για διορισμούς με το σύστημα 60% – 40%, που ίσχυε πριν το Ν. 3848/10 καθώς και άμεσο διορισμό των συναδέλφων αναπληρωτών, επί σειρά ετών, της Ειδικής Αγωγής.

Δ. Στο τεράστιο πρόβλημα που έχουν δημιουργήσει οι πέρα από νομικούς κανόνες, «υποχρεωτικές» μετατάξεις εκπαιδευτικών της Δ.Ε. στην Π.Ε. και το ζήτημα της αδικίας που βιώνουν (σε σχέση με την κατανομή των οργανικών θέσεων) οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που υπηρετούσαν, ήδη, στην Π.Ε. Η σύσταση επιτροπής αποτελούμενης από εκπροσώπους της Δ.Ο.Ε., της Ο.Λ.Μ.Ε. και του Υπουργείου η οποία θα εξετάσει το ζήτημα εντός 15ημέρου (όπως δήλωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, το οποίο όμως σχεδόν έχει περάσει χωρίς καν να υπάρξει σύγκλιση της επιτροπής) απέχει κατά πολύ τόσο από τις θέσεις της Δ.Ο.Ε. όσο και από τις προεκλογικές δηλώσεις και ενέργειες (κατάθεση σχετικών επερωτήσεων στη Βουλή) της σημερινής κυβέρνησης. Η άρνηση μάλιστα να δηλώσει το Υπουργείο, ότι η πρόταση της επιτροπής θα δεσμεύει την πολιτική ηγεσία, δημιουργεί πλήθος αρνητικών σκέψεων και ερωτημάτων.

Ε. Στα θέματα της προσχολικής αγωγής (δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, θεσμοθέτηση ωραρίου νηπιαγωγών, προσδιορισμός οργανικότητας νηπιαγωγείων, λειτουργία ολοήμερων νηπιαγωγείων, κτιριακές υποδομές κτλ.). για τα οποία το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κατέθεσε το πλήρες διεκδικητικό πλαίσιο για την προσχολική αγωγή καθώς και το υπόμνημα που είχε καταθέσει στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία τηρώντας στάση αναμονής μέχρι την πραγματοποίηση σοβαρής συζήτησης για το θέμα.

Ζ. Στο μείζονος σημασίας ζήτημα της Ειδικής Αγωγής και την ανάγκη θεσμοθέτησης πλαισίου που θα δημιουργεί τις συνθήκες για την ένταξη στο δημόσιο σχολείο όλων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η απάντηση που δόθηκε ότι θα υπάρξει νέο σχέδιο νόμου στα πλαίσια του οποίου θα συζητηθεί και το σύνολο των προτάσεων της Δ.Ο.Ε. για όλο το φάσμα λειτουργίας της Ειδικής Αγωγής μας βρίσκει επιφυλακτικούς με δεδομένο το πλήθος των ανάλογων εξαγγελιών κατά το πρόσφατο παρελθόν.

Η. Για το ζήτημα του «ξεκλειδώματος» των πινάκων και του υπολογισμού της προϋπηρεσίας των συναδέλφων και μετά τις 30/6/2010.

Θ. Για το θέμα των ρυθμίσεων για τον ΟΑΕΔ που στερούν στην πλειοψηφία των αναπληρωτών τη δυνατότητα της ένταξης στο Ταμείο Ανεργίας.

Ι. Στο πρόβλημα της μη υπογραφής των αποφάσεων του ΚΥΣΠΕ για την έκτακτη συνταξιοδότηση εκπαιδευτικών για λόγους υγείας.

Κ. Στο αίτημα για την επαναλειτουργία της Μετεκπαίδευσης και της επιμόρφωσης.

Λ. Στο θέμα της υπηρεσιακής κατάστασης των εκπαιδευτικών των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων.

Μ. Στο πρωτοφανές θέμα της αιφνιδιαστικής αναμόρφωσης των πινάκων πρόσληψης αναπληρωτών.

Ν. Για το θέμα της άρσης της ποινής του διετούς αποκλεισμού όσων δεν αποδέχονται την πρόσληψή τους σε θέση αναπληρωτή (υπήρξε απλά θετική διάθεση δίχως καμία δέσμευση).

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο esos.gr

Comments are closed.