Open Close

Ανάγκη επιτάχυνσης του έργου του υπουργείου Παιδείας σε συγκεκριμένους τομείς

Αν υπάρξει οργάνωση στα σχετικά χρονοδιαγράμματα και τις καταληκτικές ημερομηνίες είναι εφικτή η αλλαγή όλων των στελεχών της εκπαίδευσης και δεν απαιτείται καμία παράταση θητείας ούτε των Διευθυντών σχολείων

Αναμφίβολα η ανάληψη των καθηκόντων του υπουργείου Παιδείας, με τη διευρυμένη του μάλιστα μορφή που περιέχει και το υπουργείο Πολιτισμού, είναι έργο πολύπλευρο και δύσκολο.

Όσοι παρακολουθούν ωστόσο από κοντά τις εξελίξεις και τις αποφάσεις της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας και κυρίως οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μαζί με τους γονείς τους, επιθυμούν άμεσες λύσεις, κατά προτεραιότητα, κάποιων ζητημάτων. Σημειώνουμε ενδεικτικά μερικά από αυτά:

Α. Μετά τη δρομολογημένη κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και του υπολογισμού της βαθμολογίας Α΄ και Β΄ Λυκείου για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ άμεσα πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο για το πέμπτο μάθημα και το «άνοιγμα» των επιστημονικών πεδίων από τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου, οι οποίοι ήδη ετοιμάζονται για τις πανελλήνιες εξετάσεις της επόμενης χρονιάς.

Β. Όλοι αναμένουν την επαναπρόσληψη των εκπαιδευτικών της τεχνικής εκπαίδευσης που φαίνεται πως δρομολογείται από το Υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Απαιτείται ωστόσο ξεκαθάρισμα της διαδικασίας επανασύστασης των σχετικών τομέων ώστε έγκαιρα να ενημερωθούν οι μαθητές και να τις επιλέξουν την επόμενη χρονιά – για να μη βρεθούμε με τομείς τεχνικής εκπαίδευσης που θα έχουν επανασυσταθεί αλλά δεν θα έχουν επιλεγεί από μαθητές.

Γ. Οι προσλήψεις μονίμων και ο σχεδιασμός για τους αναπληρωτές της επόμενης χρονιάς πρέπει να αρχίσει άμεσα. Πρώτα πρέπει να ξεκαθαριστεί ο τρόπος μόνιμου διορισμού εκπαιδευτικών και ταυτόχρονα ο τρόπος πρόσληψης αναπληρωτών, η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και ο τρόπος κατάρτισης των πινάκων διοριστέων και αναπληρωτών. Ειδάλλως η επόμενη χρονιά θα είναι μια ακόμη χρονιά χαμένων διδακτικών ωρών και αγωνίας χιλιάδων εκπαιδευτικών.

Συνέχεια του άρθρου: εδώ

[ Συνέχεια του άρθρου στο: esos.gr ]

Comments are closed.