Mετάφραση: Παντέρας Νίκος
www.fresheducation.gr
Για εκείνους που επιλέγουν να εξασκήσουν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, μέσα στο σημερινό διαδικτυακό κόσμο, ο έλεγχος δεν τελειώνει με την συνέντευξη (διορισμό) για την πρόσληψή τους. Οι εκπαιδευτικοί, στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε, πρέπει να διαχειρίζονται και να ελέγχουν συνεχώς τα προσωπικά ψηφιακά τους δεδομένα. Κανείς δεν θέλει να χάσει μια καλή δουλειά από μια απερίσκεπτη ενέργεια στο tweet, ή μια «πονηρή» Instagram φωτογραφία.
Δυνητικά οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν στο μυαλό τους ότι οι γονείς των μαθητών τους μπορεί να αναζητήσουν δημοσιευμένο ψηφιακό περιεχόμενο στο οποίο αποτυπώνεται η προσωπική τους ζωή. Αν κάτι πάει στραβά, οι σκέψεις του γονέα μπορεί να είναι του τύπου: « Θεέ μου, αυτός είναι που φροντίζει το παιδί μου και παίρνει αποφάσεις για αυτό;», λέει ο Will Gardner, διευθύνων σύμβουλος της Childnet International.
Υπάρχουν επίσης οι ίδιοι οι μαθητές που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί. «Αν έχετε περιεχόμενο για τον εαυτό σας στο διαδίκτυο, τα παιδιά το βρίσκουν πάντα. Ακόμα κι αν δεν είναι κάτι ιδιαίτερα κατακριτέο-συναρπαστικό, αυτό που θα βρουν για εσάς, μπορεί να το χρησιμοποιήσουν και μπορεί να αισθανθείτε άβολα, λέει η Laura Pearce, ειδικός στην πληροφορική στο St Lukes Κολλέγιο του Έξετερ. Η Pearce αποφεύγει τη χρήση του Facebook και διατηρεί ξεχωριστό λογαριασμό στο Twitter για επαγγελματική και προσωπική χρήση.
Συνέχεια του άρθρου: εδώ
Πηγή: http://xenesglosses.eu/