Πόσο έχει αλλάξει το Facebook , το LinkedIn και το Twitter τον τρόπο αναζήτησης των τέλειων υποψηφίων.
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον χώρο της εργασίας, δεν είναι να βρει κάποιος καλούς εργαζόμενους αλλά πραγματικά ταλέντα. Τα άτομα εκείνα, που θα πάνε την εταιρεία στο επόμενο στάδιο.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί τα άτομα εκείνα που ξεχωρίζουν τόσο για τη διανοητική νοημοσύνη (το γνωστό IQ) όσο και για τη συναισθηματική νοημοσύνη, την εκπαίδευση τους, το επίπεδο μόρφωσης και το υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης είναι λίγα. Κάπως έτσι ξεκινάει ένας «πόλεμος» μεταξύ των εταιρειών.
Και πως θα τραβήξουν τη προσοχή τους; Με ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ.
«Πηγαίνετε στο στόμα του λύκου»
Με άλλα λόγια, για να προσελκύσετε αυτούς που θέλετε πρέπει να είστε κοντά τους. Δεν μπορείτε να προσελκύσετε και να προσλάβετε ταλέντα που ζητάτε αν δεν είστε όπου βρίσκονται, εκεί δηλαδή που έχουν μια έντονη παρουσία και επικοινωνούν μεταξύ τους. Που συμβαίνει αυτό; Στα social media.
Μια πρόσφατη έρευνα του Jobvite έδειξε ότι οι νέοι που αναζητούν εργασία, και έχουν υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης αλλά και εισόδημα, χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook , το LinkedIn και το Twitter ώστε να μάθουν για την εταιρική κουλτούρα και τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων κάθε επιχείρησης. Αυτή είναι η «γλώσσα που μιλούν» και οι πλατφόρμες τις οποίες χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση.
Αφού, όλα αυτά είναι γνωστά, δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην έχει έντονη online παρουσία κάθε επιχείρηση που ψάχνει τα «ταλέντα» αυτά. Δεν μπορείτε να εμπορεύεστε σε ένα κοινό που δεν μπορεί να σας δει.
Διευρύνετε τους ορίζοντές σας
Μια έντονη παρουσία στο Facebook , στο LinkedIn και στο Twitter δεν είναι αρκετή Μπορεί αυτά να είναι οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για όσους αναζητούν εργασία του σήμερα – και πολλές εταιρείες έχουν μια έντονη κινητικότητα εκεί – αλλά δε πρέπει να σταματήσετε. Η ίδια έρευνα του Jobvite έδειξε πως καινούργια κανάλια ξεκινούν να παίρνουν κομμάτι από την «πίτα» της ευρέσεως εργασίας μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπως για παράδειγμα το Instagram, το Pinterest, ακόμη και το Snapchat.
Στην πραγματικότητα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν αρχίσει να αποδίδουν την παρουσία και τα posts τους στα social media ως έναν τρόπο να βρουν δουλειά. – όχι μόνο επειδή ελέγχουν το προφίλ της εταιρείας ή ιστοσελίδες αναζήτησης εργασίας, αλλά επειδή χρησιμοποιούν όλα αυτά τα διάφορα δίκτυα για να επικοινωνούν με τους ανθρώπους που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με τις εταιρείες.
Όσο, λοιπόν, τα κοινωνικά δίκτυα μεγαλώνουν – πρέπει να αυξάνεται και η παρουσία της εκάστοτε εταιρείας. Αυτό κάνουν οι καλοί μαρκετίστες.
Συνέχεια του άρθρου: εδώ
πηγή: http://www.fortunegreece.com/