- Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης στο σχολείο μέσα από προγράμματα προληπτικής ιατρικής, εμβολιασμών και επισιτιστικής βοήθειας.
- Επανασχεδιασμός των αναλυτικών προγραμμάτων.
- Επαναφορά της διδασκαλίας περισσότερων ξένων γλωσσών στο σχολείο με δυνατότητα απόκτησης πιστοποιητικού γλωσσομάθειας
- Μόνιμες θέσεις εκπαιδευτικών και μείωση των μαθητων ανά τάξη.
- Αποσύνδεση του λυκείου από την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως έχει έχει ήδη διαμηνυθεί με την κατάργηση των «πανελλαδικών» Α και Β λυκείου.
- Επαναπρόσληψη των σχολικών φυλάκων
- Αναβάθμιση της δημόσιας τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάργηση των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης και επαναφορά των ειδικοτήτων ΕΠΑΛ που είχαν καταργηθεί από το σχολικό έτος 2015-2016. Αυτό συνεπάγεται και επανατοποθέτηση των εκπαιδυτικών των ειδικοτήτων.
- Δεν αλλάζουν οι Πανελλαδικές εξετάσεις για όσους φοιτουν στην Α και Β λυκείου, δηλαδή για τα επόμενα δύο χρόνια. Μελετάται η διεύρυνση των επιλογών σχολών και τμημάτων για τις εξετάσεις της επόμενης χρονιάς.
- Ανακαλούνται οι αλλαγές του ωρολόγιου προγράμματος στην πρωτοβάθμια όπως είχαν διαμορφωθεί για την Μελέτη στο σχολείο και το Κοινωνικό σχολείο.
- Επανασχεδιαμός από την βάση του νόμου για την Ειδική Αγωγή και αναβάθμιση των ΚΕΔΔΥ και ΕΔΕΑΥ.
Κατάργηση της αξιολόγησης και αποσύνδεση της από τη χρηματοδότηση των σχολείων.
Παρακολουθήστε εδώ ολόκληρη την ομιλία του αναπληρωτή υπουργού Παιδείας.