Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες παρουσιάζουν αδυναμίες στην οργάνωση. Αρκετοί μαθητές δυσκολεύονται να εντοπίσουν τις εργασίες τους, να συγκεντρώσουν τα υλικά που χρειάζονται και έτσι αδυνατούν να ολοκληρώσουν μία εργασία ή δραστηριότητα. Επιπλέον, παρουσιάζουν προβλήματα συγκέντρωσης και χρειάζονται οπτικές αναπαραστάσεις για να αποθηκεύσουν τις νέες πληροφορίες. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να λειτουργήσουν βοηθητικά στην οργάνωση ενός τέτοιου παιδιού.
Αρχικά, η επιλογή διαφορετικών χρωμάτων για κάθε διδακτικό αντικείμενο, βοηθά τους μαθητές να βρίσκουν ευκολότερα τα μαθήματα και τις εργασίες τους. Επίσης, η οργάνωση και ο καθαρισμός του χώρου εργασίας του μαθητή είναι σημαντικές τακτικές που πρέπει να ακολουθήσει ο εκπαιδευτικός προκειμένου να διευκολύνει το μαθητή με δυσκολίες. Τα παιχνίδια είναι καλό να μην υπάρχουν στο οπτικό πεδίο του παιδιού την ώρα που εκπληρώνει τα καθήκοντά του. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να ορίζουν σαφείς προσδοκίες και ρεαλιστικούς στόχους για τα παιδιά και να βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με τους γονείς του παιδιού. Τέλος, ο εκπαιδευτικός είναι καλό να ανανεώνει συνεχώς τις στρατηγικές οργάνωσης ώστε να βοηθά το μαθητή να οργανώνεται και άρα να επιτυγχάνει υψηλότερη σχολική επίδοση.