Η MAKRO CASH & CARRY στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, δίνει τη δυνατότητα σε φοιτητές και σπουδαστές να κάνουν την πρακτική τους άσκηση στην Εταιρεία αποκτώντας με τον τρόπο αυτό σημαντική εργασιακή εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας με πολλές προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης και εξέλιξης.
Περιγραφή θέσεων εργασίας πρακτικής άσκησης στα Καταστήματα
- Τμήμα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Παραγγελιών (Υπηρεσία Delivery)
Ρόλος: Η Υπηρεσία Delivery μέσω του τμήματος Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Παραγγελιών αναλαμβάνει την καταχώρηση, τη συλλογή και την αποστολή των παραγγελιών στους επαγγελματίες πελάτες. Εύκολα, γρήγορα, με ασφάλεια και με επαγγελματίες μεταφορείς παραδίδονται τα προϊόντα Τροφίμων και Μη Τροφίμων στην επιχείρηση του πελάτη.
Τι θα μάθω: Την τεράστια συλλογή (γκάμα) των προϊόντων Τροφίμων και Μη Τροφίμων, τον ενδεδειγμένο τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πελατών, τον επαγγελματικό τρόπο διαχείρισης προβλημάτων, τη σπουδαιότητα προσήλωσης στη λεπτομέρεια, την ορθή διαχείριση του χρόνου, τον τρόπο συνεργασίας με άλλα τμήματα και συναδέλφους σ’ ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
- Τμήματα Πωλήσεων
Ρόλος: Τα Τμήματα Πωλήσεων χωρίζονται στα τμήματα των Φρέσκων Τροφίμων (Μαναβική, Τυροκομικά, Ιχθυοπωλείο, Κρεοπωλείο), Τυποποιημένων Τροφίμων (Ζαχαρώδη, Ποτά – Κάβα, Παντοπωλείο, Χαρτικά) και Μη Τροφίμων (Ηλεκτρικά, Ηλεκτρονικά, Ένδυση, Υπόδηση, Είδη Γραφείου κλπ).
Τα Τμήματα Πωλήσεων φροντίζουν για την άψογη ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πελατών, τη σωστή παρουσίαση των προϊόντων διασφαλίζοντας όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας, την πληρότητα των προϊόντων στους χώρους πώλησης και φυσικά για την ανάπτυξη των πωλήσεων.
Τι θα μάθω: Τη συλλογή (γκάμα) των προϊόντων του Τμήματός μου, τον ενδεδειγμένο πελατοκεντρικό τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πελατών, τον τρόπο υπολογισμού και καταχώρησης των παραγγελιών στο μηχανογραφικό σύστημα, τον τρόπο διαχείρισης προσωπικού αλλά και προβλημάτων, την ορθή διαχείριση του χρόνου, τη σημαντικότητα της σωστής προβολής των προϊόντων και προωθητικών ενεργειών, τον τρόπο συνεργασίας με άλλα τμήματα και συναδέλφους σ’ ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
- Τμήμα Παραλαβής Προϊόντων (Logistics)
Ρόλος: Το Τμήμα Παραλαβής Προϊόντων είναι το αρμόδιο τμήμα που διασφαλίζει την ορθή ποιοτική και ποσοτική παραλαβή των προϊόντων από τους προμηθευτές ή τις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας. Επίσης, φροντίζει για τυχόν επιστροφές των προϊόντων καθώς και για τη σωστή κωδικοποίηση των προϊόντων στο μηχανογραφικό σύστημα.
Τι θα μάθω: Τη διαδικασία και τον τρόπο ποιοτικής και ποσοτικής παραλαβής προϊόντων, τη διαχείριση διαφορών παραλαβής, την καταχώρηση των παραλαβών στο μηχανογραφικό σύστημα καθώς και τη διαχείριση όλων των παραστατικών, τον τρόπο επικοινωνίας με τους προμηθευτές, τις κεντρικές αποθήκες και το Λογιστήριο της εταιρείας, τη διαχείριση των επιστροφών, τη λειτουργία και χρήση τερματικού χειρός, τον τρόπο και τη σημαντικότητα της συνεργασίας με άλλα τμήματα και συναδέλφους σ’ ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
- Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού
Ρόλος: Το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού φροντίζει για τη σωστή επιλογή, διαχείριση και ανάπτυξη των εργαζομένων με βάση τις αρχές, τις διαδικασίες και την εταιρική κουλτούρα της εταιρείας. Μεριμνά για την εκπαίδευση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων με βάση τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας καθώς και την αξιοποίηση και προώθηση των νέων ταλέντων σε νευραλγικές θέσεις στον οργανισμό.
Τι θα μάθω: Τον ενδεδειγμένο τρόπο επικοινωνίας με το προσωπικό, τη διαδικασία καταχώρησης στοιχείων προσωπικού στους ατομικούς φακέλους των εργαζομένων και στο μηχανογραφικό σύστημα, τον τρόπο προσέλκυσης και τα κριτήρια επιλογής προσωπικού, τον προγραμματισμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και την παρακολούθηση των στατιστικών στοιχείων συμμετοχής, στοιχεία εργατικής νομοθεσίας, διαχείριση ωρών εργασίας προσωπικού, παρακολούθηση και διαχείριση δεικτών απόδοσης, εποικοδομητική συνεργασία με όλα τα τμήματα του καταστήματος.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.