Εξ’ αποστάσεως διδασκαλία: Δημιουργώντας διαδραστικές παρουσιάσεις με το Sway
Η εξάπλωση του διαδικτύου, όπως επίσης και η εξέλιξη της ηλεκτρονικής μάθησης ενθαρρύνουν την εμπλοκή των εκπαιδευτικών στη δημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων, χωρίς να χρειάζεται, στην πλειονότητα τους, να έχουν προηγμένες τεχνολογικές δυνατότητες.
Τα εργαλεία που υποστηρίζουν την ηλεκτρονική μάθηση (to learn anywhere anytime) καθιστούν δυνατή την παραγωγή πολυμεσικών και διαδραστικών εφαρμογών. Ο εκπαιδευτικός με την σχεδίαση και δημιουργία μαθημάτων ψηφιακού περιεχομένου, προεκτείνει τα στενά όρια μιας συμβατικής διδασκαλίας η οποία στηρίζεται σε αναλυτικά προγράμματα. Μετασχηματίζει την διδακτέα ύλη στην κατάλληλη ψηφιακή δομή και μορφή υποστηρίζοντας τους πολλαπλούς τρόπους αναπαραγωγής της γνώσης. Με αυτήν την προσέγγιση ο εκπαιδευόμενος βρίσκεται στο κέντρο της μαθησιακής διαδικασίας και έχει την δυνατότητα πρόσβασης στο ηλεκτρονικό περιεχόμενο πέρα από χρονικούς και χωρικούς περιορισμούς.
Αντικείμενο του συγκεκριμένου επιμορφωτικού προγράμματος είναι η αξιοποίηση της εφαρμογής Microsoft Sway (Web 2.0) ως εκπαιδευτικού εργαλείου για την δημιουργία διαδραστικών και πολυμεσικών παρουσιάσεων. Το Sway είναι μια δωρεάν, εύκολη στη χρήση, νέα ψηφιακή εφαρμογή που διευκολύνει τη δημιουργία και την κοινή χρήση διαδραστικών παρουσιάσεων. Με το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει εξιδεικευμένες γνώσεις χρήσης του ψηφιακού εργαλείου και θα γνωρίζουν πώς να το προσαρμόσουν στις εκπαιδευτικές ανάγκες τους.
Σε ποιους απευθύνεται;
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι επιθυμούν να ανακαλύψουν τον κόσμο του Sway. Το Sway είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε παρουσιάσεις, ν’ αφηγηθούμε ιστορίες και άλλα πολλά. Χρησιμοποιώντας το Sway θα βοηθήσουν τους μαθητές τους να παρουσιάζουν τις εργασίες τους με έναν πιο ελκυστικό τρόπο καθώς και να διαμοιράζονται τα sway τους εύκολα και γρήγορα ενθαρρύνοντας την συνεργασία, βασική δεξιότητα του 21ου αιώνα.