Επιστημονική Ημερίδα
5 Νοεμβρίου 2016 | Βόλος
Ενώ χάρη στις ακαδημαϊκές τους ικανότητες οι μαθητές αυτοί κατατάσσονται στο πλαίσιο της γενικής εκπαίδευσης, η ένταξή τους εμποδίζεται από τις περιορισμένες κοινωνικές τους ικανότητες.
Πόσο εύκολο είναι να εντάξεις κάποιον που μπορεί να:
• ξοδεύει περισσότερο χρόνο με τα αντικείμενα παρά με τους ανθρώπους
• δεν αναγνωρίζει τα συναισθήματα των άλλων
• τείνει να ακολουθεί τις δικές του επιθυμίες παρά να προσέχει ή να επηρεάζεται από τις επιθυμίες και γνώμες των άλλων
• δείχνει περιορισμένο ενδιαφέρον στις ομαδικές δραστηριότητες, παρουσιάζει εμμονή στην λεπτομέρεια της πληροφορία
• θυμάται και προσέχει πράγματα που οι άλλοι δεν προσέχουν
• έχει διαφορετική αντίληψη για το τι είναι εμφανές και σημαντικό σε μια κατάσταση
• ενθουσιάζεται από σχήματα, ημερολόγια, πίνακες αριθμών, λίστες αυτοκινήτων
• ελκύεται από απλά (διακόπτες ρεύματος, βρύσες) ή σύνθετα συστήματα (δελτία καιρού)
• συλλέγει κατηγορίες αντικειμένων (χάρτες, καπάκια) ή πληροφοριών (είδη εντόμων, μουσικής, υφασμάτων)
• προτιμά εμπειρίες που είναι προβλέψιμες και ελεγχόμενες παρά απρόβλεπτες
• είναι κινητικά αδέξιος
• έχει συχνές κρίσεις άγχους και φοβίες
Στόχος Επιμόρφωσης
Η εισήγηση στοχεύει να αναδείξει εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές λύσεις για την ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και την πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς γενικής & ειδικής αγωγής, ψυχολόγους, δασκάλους, νηπιαγωγούς, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, φοιτητές και όσους επιθυμούν ή δραστηριοποιούνται ήδη στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.
Δείτε εδώ την αναλυτική ανακοίνωση του σεμιναρίου