Open Close

Κλιμάκωση κινητοποιήσεων προτείνει η Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

To πρόγραμμα διεκδίκησης της ΟΛΜΕ πρέπει να περιλαμβάνει την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, αλλά και όλες τις μορφές επικοινωνίας και συμμαχιών (δάσκαλοι-γονείς).

Την πρόταση αυτή κάνει με ανακοίνωσή της η Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, η οποία υπογραμμίζει τα εξής:

Η παρέμβασή μας μπορεί να γίνει περισσότερο αποτελεσματική αν οι ΕΛΜΕ και οι σύλλογοι των καθηγητών προβάλλουν και διεκδικήσουν με παρεμβάσεις-εκδηλώσεις με δασκάλους, γονείς, μαθητές σε κάθε περιοχή και σχολείο, τις θέσεις του κλάδου και της ΟΛΜΕ:

• Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ

• Άμεση καθιέρωση 12χρονης υποχρεωτικής Δημόσιας και Δωρεάν εκπαίδευσης για όλους

• Αποσύνδεση του Λυκείου από το σύστημα πρόσβασης σε ΑΕΙ – ΤΕΙ

• Άμεση και ουσιαστική αναβάθμιση της ΤΕΕ.

• Μείωση του ανώτατου ορίου των μαθητών ανά τμήμα (20 μαθητές ανά τμήμα κατ’ ανώτατο όριο στα Γυμνάσια και Λύκεια, 15 μαθητές στα ΕΠΑΛ και τις ομάδες προσανατολισμού του Λυκείου και 10 μαθητές ανά εκπαιδευτικό στα Εργαστήρια)

• Ουσιαστική οικονομική στήριξη των καθηγητών και ιδιαίτερα των νέων

• Όχι σε αξιολόγηση-χειραγώγηση. Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη, μη σύνδεση του μισθού με απόδοση – αξιολόγηση .

• Καμιά αύξηση του διδακτικού ωραρίου, επαναφορά του στα ισχύοντα του 2013 • Ετήσια επιμόρφωση των καθηγητών με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα

• Θεσμοθέτηση νέου συστήματος διορισμού. Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά.

• Αναθεώρηση των αναλυτικών προγραμμάτων, συγγραφή νέων βιβλίων και δωρεάν διανομή των ξενόγλωσσων βιβλίων.

Η ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης τονίζει στην ανακοίνωση ότι:

Α. Η δημόσια εκπαίδευση έχει πολλά ανοικτά προβλήματα. Η ΟΛΜΕ οφείλει με την παρέμβασή της σε όλα τα επίπεδα, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις αγωνιστικής διεκδίκησης των αιτημάτων του κλάδου, στην κατεύθυνση της αναβάθμισης του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού.

Β. Η ΟΛΜΕ δεν μπορεί να συμμετάσχει σε διάλογο προσχηματικού- επικοινωνιακού χαρακτήρα, όπως σημειώνει και η απόφαση του ΔΣ της. Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται να πάρει όλα τα μέτρα για να αποκαλύψει τις επιπτώσεις των μνημονιακών-νεοφιλελεύθερων πολιτικών στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης.

Γ. Η συμμετοχή της ΟΛΜΕ σε διάλογο με το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να έχει θεσμικό χαρακτήρα και συγκεκριμένη ατζέντα με στόχευση την προώθηση των διεκδικήσεων των αιτημάτων του κλάδου και με ταυτόχρονη πλατιά ενημέρωση των συναδέλφων και δημιουργία αγωνιστικών συσπειρώσεων.

 

Πηγή: esos.gr

Comments are closed.