Η πρώτη καλή εικόνα του νέου εξεταστικού μένει μισή, αφού ανακοινώθηκαν μόνο τα εξεταζόμενα μαθήματα και τα επιστημονικά πεδία στα οποία οδηγούν. Υπολείπεται ακόμη η ανακοίνωση των σχολών και των τμημάτων που περιέχει το κάθε επιστημονικό πεδίο, τα βασικά μαθήματα κάθε πεδίου και ο τρόπος υπολογισμού των μορίων εισαγωγής.
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει επικρατήσει η λογική ότι, όταν ανακοινώνουν το περίγραμμα του εξεταστικού, έχουν ανακοινώσει το εξεταστικό. Το κακό ξεκίνησε από την κ. Διαμαντοπούλου που πίστευε ότι είχε ολοκληρωμένη πρόταση, για να τη διαδεχθεί ο κ. Αρβανιτόπουλος με τον κ. Λοβέρδο που δεν κατάφεραν για ενάμισι χρόνο μετά την ανακοίνωση και την ψήφιση του περιγράμματος του εξεταστικού και πάλι να το ολοκληρώσουν. Έφτασαν μάλιστα, ξεπερνώντας κάθε χρονικό όριο, να το καταστήσουν ανεφάρμοστο και να καταλήξουμε στην αναζήτηση ενός νέου συστήματος που θα στηρίζεται στα παλαιά βιβλία γιατί δεν προλάβαιναν να προχωρήσουν στη συγγραφή των απαραίτητων νέων.
Η ολοκλήρωση του νέου εξεταστικού είναι κατεπείγουσα γιατί κάθε ασάφεια δημιουργεί προβλήματα στους μαθητές της Β Λυκείου. Ένα παράδειγμα είναι κάποιοι μαθητές, που στοχεύοντας στα οικονομικά, επέλεξαν τις Ανθρωπιστικές Σπουδές ως ομάδα προσανατολισμού στη Β Λυκείου για να αποφύγουν τη φυσική. Σύμφωνα με το προηγούμενο σύστημα εισαγωγής, του κ. Αρβανιτόπουλου, αυτή η επιλογή δεν δημιουργούσε κανένα πρόβλημα. Με την αντικατάσταση των Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής (που θα εξετάζονταν) με τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης ένιωσαν ότι οι μαθητές που παρακολούθησαν στη Β Λυκείου την ομάδα προσανατολισμού των Θετικών Επιστημών θα έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με αυτούς και, συνεπώς, ένιωσαν αδικημένοι.
Διαβάστε περισσότερα: .alfavita.gr